Vásárlási tájékoztató - Általános Szerződési Feltételek

1. Alapfogalmak

1.1 A Webáruház Üzemeltetője (továbbiakban Üzemeltető)

Neve: Bertha Health Trade Kft.
Székhely: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor u. 145.
Adóigazgatási azonosítószám: 23565768-2-20
Cégjegyzék száma: Cg. 20-09-074705
Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt. 11749022-21440188
IBAN: HU32 1070 1207 6732 7450 5110 0005

1.2. A Vásárló
A Berthamedical Webshop internetes felületén keresztül árut megrendelő (vásárló) természetes vagy jogi személy.

1.3. A Felhasználó
A www.berthamedical.hu honlap szolgáltatásait (pl. regisztráció) igénybe vevő természetes vagy jogi személy.

1.4. A Szállító
A megrendelt termékeket futárszolgálat szállítja házhoz.

 

2. Általános rendelkezések

2.1. Üzemeltető jelen Általános Szerződési Feltételek kiadásával rögzíti a Berthamedical Webshop szolgáltatásával és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, körülményeket, az Üzemeltető és a Vásárló jogait, kötelezettségeit. Az itt nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar jogszabályok, valamint a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadók.

2.2. A Berthamedical Webshop szolgáltatásainak igénybe vételével (áru megrendelése, vásárlása) a Vásárló automatikusan elfogadja jelen szerződési feltételeket. A Szerződés a Berthamedical Webáruház online felületén leadott megrendeléssel jön létre.

2.3. Üzemeltető fenntartja a jogot jelen szerződési feltételek részben vagy egészben történő megváltoztatására. Az Általános Szerződési Feltételek (illetve annak mindenkori módosítása) a közzétételkor lép hatályba.

 

3. Megrendelések fogadása, ügyfélszolgálat

3.1. A Berthamedical Webshopban vásárlás előtt regisztrációra van szükség. A regisztráció során rögzítésre kerülnek a Vásárló szállítási és számlázási adatai.

3.2. A Berthamedical Webshop megrendeléseket kizárólag elektronikus úton, a www.berthamedical.hu webcímen elérhető online rendszerén keresztül fogad, telefonon, faxon, e-mailen, levélben beérkezett rendeléseket nem teljesít. Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy a valótlan vagy egyértelműen hibás adatokkal elküldött rendelések teljesítését az adatok tisztázásig felfüggessze, vagy a rendeléseket törölje.

3.3. A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon munkaidőben történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.
Ügyfélszolgálat nyitva tartása:
H – P: 11:00 – 17:00 óráig
(Szombat, Vasárnap: Zárva)
Telefonszám: +36 1 780 01 33
E-mail: info@berthahealth.hu

3.4. A webáruházban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak. Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz, hogy a webáruházban a mindenkor érvényes árak szerepeljenek. Amennyiben azonban rendszerében a fogyasztói árak valamely technikai hiba folytán hibásan jelennének meg, az ezen adatokat tartalmazó rendeléseket csak a Vásárlóval végzett egyeztetést követően tekinti véglegesnek.

 

4. Megrendelés módosítása, törlése

A véglegesített és elküldött megrendelés a Webáruházban már nem törölhető. A megrendelés törlése Üzemeltetőtől munkaidőben az info@berthahealth.hu e-mail címen kérhető. Amennyiben a rendelés a futárszolgálatnak már átadásra került, a rendelés törlése nem kérhető. A rendelés állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Vásárlóinkat.

 

5. Fizetési módok

5.1. Utánvétes fizetés
Fizetés az áru átvételekor készpénzben.

5.2. Előreutalás
A rendelés ellenértékének kifizetésére banki átutalással is van lehetőség. Amennyiben ehhez számviteli bizonylatra van szüksége, kérjük, a rendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban szíveskedjen ezt jelezni. Átutaláskor megjegyzésként minden esetben tüntesse fel a rendelés azonosítóját, ellenkező esetben a rendelés teljesítése késedelmet szenvedhet!
Az átutalást a következő Raiffeisen bankszámlaszámra kérjük teljesíteni:
12010116 – 01316331 – 00100005
Számlatulajdonos: BERTHAPHARMA – TECHNOLOGY KFT.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendelését csak azt követen tudjuk teljesíteni, ha rendelésének ellenértéke a számlánkra beérkezik.

5.3. Bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. Ön a webáruházban választja ki az árut/szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. Ezt követően átkerül az OTP Bank Nyrt. SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A fizetést követően visszatér a webáruház internetes oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
Az OTP Bank Nyrt. SimplePay internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyákkal történő fizetés lehetőségét biztosítja.
A Vásárló a bankkártyás fizetéssel tudomásul veszi, hogy a fizetést elindítva a Bertha Health Trade Kft. (8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 145.)  adatkezelő által a www.berthamedical.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vásárló számlázási és kosár adatai.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/index.php/vasarlo-aff.

 

6. Kiszállítás

A házhozszállítást a GLS Hungary Kft. végzi. A szállítási határidő általában 2 munkanap. Ha a megrendelést a fenti határidőn belül nem tudjuk teljesíteni, erről Vásárlóinkat értesítjük.
A rendelések kiszállítására munkanapokon 8-17 óra között történik, kérjük, olyan címet adjon meg, ahol ebben az időtartamban a csomagot Ön (vagy megbízottja) át tudja venni.

 

7. Szállítási költségek (Magyarország területén belül)

Kiszállítás esetén:
0 – 39 999 Ft bruttó rendelési érték esetén 980 Ft,
40 000 Ft bruttó rendelési érték fölött a kiszállítás díjtalan.

 

8. Átvételi információk

8.1. Amennyiben a csomag átvételekor sérülést észlel, a csomagot ne vegye át és a futárral jegyzőkönyveztesse az eseményt. Ha ezt elmulasztja, a továbbiakban a csomag sérüléséből eredő reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

8.2. A csomag részben történő átvételére nincs lehetőség, viszont a Vásárló a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Ebben az esetben Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy Vásárló regisztrációját törölje, valamint a közben leadott megrendelésit inaktiválja.

8.3. A Szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kézbesítését. Ha a kézbesítés mindkét alkalommal sikertelen, a megrendelt termékek az Üzemeltetőhöz visszaszállításra kerülnek, aki a megrendelést inaktiválja.

 

9. Törzsvásárlói rendszer, kedvezmények

Törzsvásárlói programunk keretében rendszeresen visszatérő vásárlóinknak  minden alkalommal 5% kedvezményt biztosítunk, amennyiben korábbi vásárlásainak összértéke eléri, illetve meghaladja a bruttó 50.000 Ft értékhatárt.

Megújult webáruházunk kezdeti akciójaként minden Kedves Regisztrálónk első vásárlásakor 5 % kedvezményben részesül.

 

10. Elállás joga

Az elállás jogának gyakorlását a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szabályozza.
A fogyasztó a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási jog csak bontatlan csomagolású, sértetlen termékek esetében érvényesíthető. Az elállásra vonatkozó igényt írásban vagy személyesen kell bejelenteni.
Az elállási joggal élő Vásárló köteles a termékeket Üzemeltető részére visszajuttatni. A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Üzemeltető a Vásárló által kifizetett összeget legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.